כולם קוראים לזה "מעגלי כוח"
ואנחנו קוראות לזה "מעגלי הזדמנויות"…
יותר ויותר נשים עצמאיות, כבר מבינות שהפתרונות למרבית האתגרים בעסק, חבויים בתוך המושג "שיתופי פעולה".
רב בעלות העסקים, כבר מבינות שהן יכולות בפשטות ובקלות להגדיל את ההכנסות ו/או להקטין את ההוצאות
אם ייצרו שיתופי פעולה איכותיים.
אז למה הן לא עושות את זה, את שואלת?
כי הן לא יודעות איך עושים זאת.
- הן מאמינות ש"או שיש לך את זה" או שאין לך
- הן עובדות קשה כדי להשיג שיתופי פעולה שכלל לא מתאימים להן.
- הן בכלל לא יודעות איפה למצוא שתופי פעולה שיהיו מעולים עבורן.
- הן לא יודעות מה לעשות ולא לעשות כשפונים אליהן בהצעה לשיתוף פעולה.
- הן מבזבזות זמן על ניסיונות כושלים במקום לפעול מתוך אסטרטגיה מובנית.
- הן מלאות בכל כך הרבה חששות שהן מפספסות את הכלים הנגישים ליצירת שיתופי פעולה איכותיים.
ואנחנו שואלות אותך –
מה היית עושה אם היינו אומרות לך שיש לנו אפשרות ללמד אותך כיצד למנף את
הקשרים עם הקולגות שלך ליצירת שתופי פעולה שלא חשבת עליהם
ובכך להגדיל את ההכנסות בעסק
יש לנו חדשות עבורך, זה אפשרי ואפילו לא מורכב מידי.
והתוצאות? לא מאחרות להגיע!
לפחות 80% מן המשתתפות במעגלי הכוח של אמ"א שפ"ע מגלות הזדמנויות מידיות
לשיתוף פעולה עסקי, להפריה הדדית, להגדלת הרווחים ולצמצום ההוצאות.
הנה מה שכתבה אחת המשתתפות במעגל כוח למקדמות עסקים:
סרטון >>
טל מזור – מנהלת הארגון >>
מה תלמדי? >>
להרשמה >>
תכל'ס, איך זה עובד? >>
וכמה זה עולה? >>
ועוד שאלות ותשובות על מעגלי כוח… >>
אם עוד לא יצא לנו להכיר, אז נעים מאוד!
שמי טל מזור מייסדת ארגון אמא שפ"ע ומומחית ביצירת שתופי פעולה להגדלת רווחיות העסק.
במהלך שנות עבודתי פיתחתי שיטות מוכחות להגדלת הרווחיות בעסק רק בעזרת שיתופי פעולה מוצלחים שפתחו עולם חדש עבור עצמאיות המבקשות לגדול ולייצר עוד הכנסות בעסק שלהן.
את המודלים השונים והשיטות היצירתיות שפיתחתי העברתי בסדנאות של "מעגלי כוח"-
אלו מפגשים עסקיים המאגדים בתוכם בעלות מקצוע מ"נישות" זהות ו/או דומות ו/או משלימות. בעלות עסקים אשר פונות לאותו קהל היעד. ומציעות שירות דומה ו/או משלים ללקוחות עם צרכים דומים.
נשים שהשתתפו ב"מעגל כוח" מדווחות על כוח המוטיבציה שמתגלה בפניהן בזכות המפגשים. על הכוח המניע שהן מקבלות מיצירת שיתופי פעולה בצורה נכונה. ועל הכוח שבביחד.
במשך 5 שנים, העברתי את מעגלי ההזדמנויות בעצמי.
מאות נשים, חוו, למדו ו..ביקשו עוד!
עד כה, התקיימו מעגלי כוח רק במרכז ועכשיו אנחנו מתרחבות…
קבוצת המנהיגות, הכוללת בעלות עסקים שנבחרו בקפידה לאחר שעברו סינון רב ומוקפד ביותר,
עברה הכשרה מרוכזת בה שאלנו חקרנו בדקנו ולמדנו את תחום שיתופי הפעולה כמינוף אולטמטיבי לעסקי נשים במאה ה21.
ההכשרה תמשיך לאורך ובמקביל לפתיחת וניהול מעגלי הכוח, ותיתן מענה לצרכים שיעלו אצל מנחות מעגלי הכוח בפרט, ובתוך מעגי הכוח בכלל.
בימים אלו, נפתחת לכם הזדמנות להצטרף למעגלי כוח בכל רחבי הארץ.
מוזמנת לבוא, לחוות, להכיר ואז לבחור!
במעגלי הכוח של אמ"א שפ"ע תלמדי תוך כדי עשייה:
- על סוגים שונים של שיתופי פעולה (יש יותר ממה שאת חושבת..) – מהם היתרונות של כל סוג.
- איזה רווח ניתן להפיק מכל סוג? (גם רווח כספי אך לא רק).
- האם נכון לנו להעביר עבודות לקולגות? (התשובה היא כן..בלי פחד), איך ומתי?
- איך להגדיר את הקשרים המתאימים לכן?
- כיצד לפנות בהצעה לשיתוף פעולה?
- כיצד להשתמש במעגלי הכוח העסקיים ולמצוא בעזרתם את שיתופי הפעולה המניבים ביותר.
שאלות נוספות שנמצא להן תשובות במעגלי ההזדמנויות מבית אמ"א שפ"ע
- האם הפניות חייבות תמיד להיות הדדיות?
- האם חשוב/כדאי/מתאים להעביר עמלה?
- עם מי לא כדאי לעשות שיתופי פעולה?!
- מה הם הכלים "להריח" אם שיתוף הפעולה נכון לי?
;
אם עדיין לא השתכנעת ששיתופי פעולה זה בדיוק מה שאת צריכה בשביל לעבור שלב בעסק, לראות תוצאות ולהרוויח יותר כסף…
בואי למפגש הקרוב ותקבלי הזדמנות חד פעמית לראות את זה קורה באמת!
לפרטים נוספים ולהצטרפות לחצי על האזור המתאים לך:
תכל'ס, אז איך זה הולך?!
אחת לחודש או פעמיים בחודש, תלוי בהגדרת הקבוצה, נפגשות בעלות עסקים שקהל היעד שלהן דומה.
לכל "מעגל הזדמנויות" קיימת מנהיגה אשר בנוסף להכשרה של יומיים מלאים, היא ממשיכה לקבל ליווי צמוד בניהול והנחיית המעגל.
לכל "מעגל הזדמנויות" ישנו תחום משותף של קהל יעד.
לכל "מעגל הזדמנויות" יש את הכללים שלו ואת ההגדרות שנכונות למשתתפות בקבוצה.
בארגון אמ"א שפ"ע, לכל חודש יש נושא.
במהלך אותו חודש, ינתנו תכנים הן בקהילת אמ"א שפ"ע הציבורית והן בקבוצות של חברות הארגון.
בכל מפגש אנו נבחן את נושאי החודש בהקשר לשיתופי הפעולה ולהתקדמות העסקית של כל אחת מהמשתתפות.
כמאפיין את ארגון אמ"א שפ"ע ואת העומדת בראש – "גברת תכל'ס" המפגשים מחויבים להוביל לעשייה מעצימה.
אצלינו לא (רק) מדברות – אצלינו הנשים מחויבות ולכן- לומדות ומיישמות!
דוגמאות לנושאים (סילבוס ינתן למצטרפות): העלאת מוטיבציה אחרי חופשה, התמודדות עם אתגרי -"אחרי החגים", שיווק, מכירות, ניהול עצמי, ניהול עסק, ניהול כספים, ניהול אדמיניסרטיבי, שימור לקוחות, מיתוג אישי, בידול, תמחור ועוד.
אז אם הגעת עד לכאן, את וודאי שואלת את עצמך:
מה ההשקעה הנדרשת בשביל להיות חברה במעגלי ההזדמנויות של אמ"א ש שפ"ע?
- אורחת במפגש ראשון אצלינו?! – 50 ש"ח – נשמח מאוד להכיר אותך!
- משתתפת שאינה חברה בארגון אמ"א שפ"ע – 120 ש"ח לכל מפגש אליו היא נרשמת.
- חברה בארגון אמ"א שפ"ע –
תשלום למעגל שנפגש אחת לחודש – 480 ש"ח בלבד ל- 6 חודשים.*
תשלום למעגל שנפגש פעמיים בחודש – 800 ש"ח בלבד ל- 6 חודשים*
כחברה בארגון אמ"א שפ"ע לא תשלמי עבור כל מפגש בודד, מכיוון שתקבלי:
- גם ליווי קהילתי הן מהקבוצה הפרטית ומהמנהיגה המובילה והן מצוות המנהיגות כולל מנהלת ארגון אמ"א שפ"ע – טל מזור.
- גם השתייכות לקהילה סגורה וסודית של בנות המעגל שלך.
- גם חברות בקהילה של בנות מעגלים מקבילים לשלך ברחבי הארץ.
ועוד רעיונות, כלים עצות חינם שיהיו שוות לך הרבה כסף ויאפשרו לך ל"היות עצמאית אבל לא להיות לבד"!
*ניתן לשלם בתשלומים
אז על מה בדיוק אנחנו מדברים כאן? מה זה בעצם מעגלי כוח?
מה ההבדל בין נטוורקינג למעגלי כוח?
נטוורקינג (או בעברית: רישות עסקי) = ערוץ שיווקי, המותאם לעסקים עצמאיים, העושה שימוש במפגשים חברתיים של אנשי עסקים ובעלי עסקים מרקעים שונים, למטרת יצירת רשתות חברתיות, ולמעשה ליצירת חשיפה לעוד אנשים שיוכלו לספר ולשווק את העסק שלך, כל אחד למעגלים שלו. בארץ קיימים מגוון גדול של קבוצות נטוורקינג.
מעגל כוח = קבוצת עסקים, אשר נותנים שירותים ו/או מוצרים לקהל יעד דומה.
בשונה מנטורקינג, ששם קיים עקרון אי התחרותיות, ולכן ההזדמנויות לשתף פעולה עם קולגות הם קטנים יחסית,
במעגלי כוח – את יושבת עם נשים, שבעזרת הנחייה מתאימה יכולות להפוך עבורך ל"תרנגולות המטילות ביצי זהב" והיופי הוא – שגם את יכולה להטיל עבורן ביצי זהב.
מעגלי הכוח הם הכלי באמצעותו אנחנו מוציאים את שיתוף הפעולה בינינו לפועל.
מה זה תרנגולת שמטילה ביצי זהב!?
הכוונה לעסקים, ש”חולקים” איתנו את אותו קהל היעד.
ולכן הם יכולים לייצר אחד לשני הפניות טובות, מדוייקות ובכמויות גדולות יותר מאשר בעלי מקצוע נחמדים, שאנו פוגשים בנטורקינג או בפייסבוק, למשל.
האם יש מי שמעגלי כוח יכולים לא להתאים לה?
לכל בעלת עסק יש את מעגל הכוח שמתאים לה, מעגל כוח הכולל נשים העוסקות באותו התחום ופונות לאותו קהל יעד. ככלל, מעגלי כוח מתאימים למי שבטוחות בהגדרה של העסק שלהן למי שנהנות לעבוד יחד ופתוחות לשיתופי פעולה עסקיים כדרך האולטימטיבית להצלחה.
האם מעגלי כוח זקוקים להנהגה/ ניהול או שיכולים להיות "קבוצות בניהול עצמי"?
כמו (כמעט) כל דבר- אפשר לעשות זאת לבד..
כי הרי כולנו מקצועניות בתחום העיסוק שלנו. כולנו יודעות לזהות במדויק את צרכי הלקוחות ולתת להם מענה יעיל ומקצועי.
יש מי שתחום העיסוק שלהן הוא הנחיית מעגלי כוח… והן יודעות לזהות במדויק את כל האפשרויות לשיתופי פעולה, למפתחות שיווקיים ולקשרים עסקיים אפקטיביים בין המשתתפות.
אמנם ניתן למצוא הזדמנויות לשיתופי פעולה בכל מקום, אפילו בתור בסופר, אבל למה לא לעזור קצת למזל?
האם יש גבול לכמות מעגלי הכוח שניתן/כדאי להשתתף בהם?
האם יש גבול לכמות הקשרים המועילים שניתן ליצור?
לשיתופי הפעולה הפוריים שניתן לייצר?
הגבול הוא נקודת הרוויה שלכן… או השמיים… מה שיגיע קודם.
חשוב לבדוק שמעגל הכוח הוא אכן נכון מבחינת הדיוק של פוטנציאל הקשרים שיכולים להווצר בו.
האם יכול להיווצר מעגל כוח לא אפקטיבי?
אם הוא לא אפקטיבי הוא לא מעגל כוח… מעגל כוח הוא אפקטיבי מעצם הגדרתו.
כל עוד הוא אכן מורכב מנשים מאותו תחום עיסוק, הפונות לאותו קהל יעד ויודעות מהם היעדים השיווקיים שלהן,
כל עוד כולן מוכנות לתת ולקבל , כל עוד ההנחיה היא מקצועית –
מעגל כוח הוא הכלי האפקטיבי ביותר ליצירת שיתופי פעולה ממוקדים ומועילים במיוחד.
מתי עדיף מעגל כוח לפי מקצוע ומתי לפי קהל יעד?
מעגל כוח לפי מקצוע (מאמנות/מטפלות/אדריכליות) מתאים כאשר ההתפתחות היא רק ברמה המקצועית.
מעגל כוח לפי קהל יעד- יכול למלא את שתי הפונקציות בו זמנית. גם לפיתוח עסקי וגם להתפתחות מקצועית.
האם יש עשה/ אל תעשה במעגלי כח? אם כן, מהם?
עשי – בואי פתוחה להקשבה, ללמידה ולרעיונות חדשים. הגדירי מראש את העסק שלך ואת מה שאת מוכנה לתת ורוצה לקבל.
אל תעשי – אל תתני לפחדים ולאמונות מגבילות למנוע ממך לשנות. אל תשכחי להביא כרטיסי ביקור וכל חומר שיווקי רלוונטי…
מה נעשה במעגלי הכוח? האם תהיינה פגישות?
מפגש מעגל הכוח הם מפגשים בהם, אנו בו מכירות את סולם שיתופי הפעולה, לומדות ליצור שיתופי פעולה פוריים ומקבלות הנחיה ממוקדת ליצירת שיתופי פעולה במעגל הספציפי עצמו. כל מפגש הוא בעל נושא (מוגדר מראש) הקשור להיבט אחר בניהול העסק.
מה תורם לי המעגל?
מעגל הכוח מפגיש אותך עם נשים הפונות לאותו קהל יעד, לעיתים בעלות מקצועות דומים.
הפנייה לקהל יעד דומה גורמת לכל קשר עסקי להפוך ל"תרנגולת המטילה ביצי זהב". לדוגמא דולה יכולה לייצר הפניות טובות יותר ליועצת הנקה מאשר למהנדסת בניין. מלבד שיתופי הפעולה, שהם מטרתו העיקרית של המעגל, נוצר מאגר ידע עצום של נשים החולקות תחום עיסוק משותף – מידע על לקוחות, מידע על ספקים ומידע על ערוצי שיווק רלוונטיים.
איך אדע שלא "חוטפים" לי לקוחות?
במפגשים תלמדי לא רק עם מי נכון לך לעשות שיתוף פעולה אלא גם עם מי לא נכון לך…
ותקבלי כלים מעשיים "להריח" אם שיתוף הפעולה מתאים לך. שיתופי הפעולה נעשים על פי עקרונות מסוימים וחוקיות מסוימת אותה תלמדי במפגש עצמו.
כל כמה זמן נפגשים?
מפגשי מעגלי כוח תלויים במי שמובילה אותם. מפגש חד פעמי יכול לזרוע זרע. מספר מפגשים יכולים לזרוע זרעים, ותהליך מתמשך מבטיח הנבטה ופיתוח הרעיונות שהועלו במפגשים. מניסיונינו, השפעת מעגל הכוח לרוב ממשיכה להתקים גם זמן רב אחרי שהמשתתפת מחליטה להפרד ממנו.
איפה נפגשים?
את מיקום המפגש קובעת המנהלת שיזמה ומנהלת את המעגל. מקום המפגש יכול להיות מקום קבוע, או משתנה.
מה קורה אם יש מישהי בקבוצה שאני לא מאמינה בעיסוק שלה/ מתחברת אליה?
לא מוכרחים לאהוב את כולם וכמובן…
לא עושים שיתוף פעולה עם מישהו שלא סומכים עליו או מתחברים אליו, גם אם זו "רק" אינטואיציה.
כיצד אפשר לתמוך ולהיתמך?
מלכתחילה, מעגל נשים גורם לך להרגיש שאת לא לבד.
מעגל נשות עסקים כמוך, הפונות לאותו קהל היעד עושה את זה כפל כפליים.
מעבר למטרות המוצהרות של המפגש, העשייה המשותפת וההיכרויות החדשות ממלאות תמיד את מאגרי המוטיבציה.
כיצד אפשר להגיע דרך מעגל כוח מאותו התחום ללקוחות חדשים?
ישנן כל כך הרבה דרכים להגיע ללקוחות חדשים – להפנות זו לזו לקוחות, לפנות יחד למאגר לקוחות משותף, ליצור יחד מטריית שירותים רחבה הפונה ללקוחות רבים יותר, להגיע ללקוחות המחפשות בדיוק את השירות שלך ולתת לאחרות לשרת לקוחות שלא ממש מתאימים לך, ליצור יחד מיזמים יצירתיים שירחיבו את קהל היעד… ועוד
האם חייבים לבחור מעגל אחד?
לא…ניתן להשתייך למספר מעגלים, ובלבד שיוכלו לקדם אותך ואת תוכלי לקדם את חברות המעגל.
באופן מעשי – כדי להירשם ליותר ממעגל כוח אחד, יש למלא את טופס ההרשמה – ולהירשם בכל פעם בכתובת מייל שונה.
אם תשתמשי מספר פעמים באותה כתובת מייל, תחום העיסוק האחרון אותו ציינת יהיה היחיד המופיע אצלנו.
איך אדע מהו מעגל הכוח הכי נכון עבורי?
התשובה לשאלה זו מתחילה בשאלה.
מהו המענה העיקרי שקהל היעד שלך מחפש?
מה הוא עוד מחפש? (כלומר למי הוא יגיע לפני או אחרי שהוא מגיע אלייך)
לדוגמא: את נטורופטית שמטפלת בהשמנת ילדים.
האם הלקוחות שלך קשורים יותר לתחום המשפחה או יותר לתחום הבריאות?
שאלי את עצמך: לפני שהם יגיעו אלי –
האם הם ילכו לטיפולים רגשיים כמו פסיכולוג/ אימון ילדים וכו
או שילכו לשיעורי ספורט? לרופאת ילדים?
אם התשובה היא: "אני לא יודעת" או "גם וגם" או "תלוי.."
אז כדאי לך לדייק את קהל היעד.
כאשר את "מאפיינת ומכירה אותו" את אמורה לדעת מה ה"דרך שהוא עושה" עד שהוא מגיע אלייך
(להוציא לקוחות ש"קיצרו את הדרך" והגיעו מפה לאוזן..)
כך או כך, גם אם את מתאימה למספר מעגלי כוח, ההמלצה שלנו היא לבחור אחד, את קהל היעד שאליו את הכי מעוניינת להגיע, בהקדם, ואליו להצטרף.
עכשיו, כשכבר הבנת מה זה מעגל כוח, הגיע הזמן לקפוץ על ההזדמנות ולהתנסות!
לפרטים נוספים ולהצטרפות לחצי על האזור המתאים לך: