סדנאות ימי עיון וכנסים

איריס דדוש

טל-גדולה מהחיים!
השתתפתי בהרצאה של טל, אין עליה! אנרגיה סוחפת שבאה ממקום של נתינה אמיתית בתוספת ידע! היא מהווה מקור לחוזק ותמיכה לאמהות צעירות, לתהיות ורגשי אשמה מיותרים שאפשר לנתב אותם נכון, ולטל יש פתרונות! ממליצה בחום! הלוואי וכשאני הייתי אמא צעירה, הייתי פוגשת בטל כדי לחסוך לי מהלכים מרובים של תהיה וניסוי! לא לפספס את טל!!!

איריס דדוש
אסטרולוגית אימונית

רוני גנים

טל מזור- מלכת שיתופי הפעולה וקסם מהלך על שתיים 🙂
השתתפתי בשני מפגשים של "מבוא להצלחה"- טל מעבירה מפגשים מעניינים, מעוררי מחשבה, מקדמים. ונותנת בדיוק את מה שהיא מתכוונת- תחושה של ביחד בתוך העצמאות, תמיכה, ועידוד לעשייה.
מומלץ בחום להפגש עם האישה המיוחדת הזאת.

רוני גנים

כלנית

טל המקסימה
רציתי להודות לך על הערב המקסים. זו הייתה ההתנסות הראשונה שלי באימון, ויצאתי מהערב הזה מועצמת, עם המון אנרגיות לעשות ולעשות, עם סדר וארגון שהיו חסרים לי קודם ועם עוד הרבה חומר למחשבה…
את מאמנת מוכשרת, יש לך את זה בגדול, קיבלת מתנה תמשיכי להעביר את זה הלאה את עושה את זה מצויין.
שוב תודה על הערב הנפלא

כלנית

סמדר

ברצוני לספר על הנאה צרופה שחוויתי עם טל
נהנתי והתרשמתי מהתוכן ומאישיותה שבערב אחד גרמה לי להבין שהכל אפשרי, ואני יכולה להצליח במה שאני רק רוצה!
ועל כן אני מתאמנת אצלה היום..
ממליצה בחום להכיר אותה ולהתנסות.
בברכה סמדר

סמדר

אסתי כהן

טל,
את אישה חזקה, מדהימה ומלאת כוחות.
בערב אחד שנערך 4 שעות הצלחת להוציא ממני את הטוב ביותר, את כל הכוחות, האנרגיות והתכונות הטובות שנמצאות בתוכי, אך לא הייתי מודעת אליהם כלל.
בעזרת ה coaching יישמתי את המלצותייך וישר הרגשתי את השינוי בחיי, בהמשך לפגישתנו אני מרגישה כי בדרך שלך אני אוכל להמשיך להגשים את כל חלומותיי וציפיותיי מהעתיד.
אין סוף לתודות, הערכה והערצה אלייך.

אסתי כהן

יוליה

טל יקרה,

רק היום בבוקר אחרי שהיה לי זמן לעכל את מה שלמדתי אתמול בסדנה אני יכולה לכתוב לך משוב אמיתי.
הסדנה בהחלט תומכת בעבודה עם המפה ושיטת הכובעים כמו שאמרת.

למדתי אתמול חשיבה מסודרת יותר לניהול העסק,
מרגישה שקיבלתי שפע של מידע מהותי שיתרום לי בדרך.
בעיקר המידע יוצר אצלי בהירות, כי את כל ה"תפקידים" אני כל הזמן עושה ,
אבל בשלב כלשהו נהיה לי עומס מטלות שלא ממש היה לי ברור לאיזה תחום כל אחת שייכת ולכן היה קשה יותר ליצור סדר וסדר עדיפויות.

היום כשפתחתי את המפה שלך הוקל לי כי הכל כתוב ומובן…אני מאו מתחברת ל"מפת הכובעים" לאיך שהיא נראית, מוגשת, צבעונית וזורמת.

כמה דברים מדהימים שקרו בעקבות אתמול:
1. הוצאתי את המפה שלך שהייתה אוצר שמונח במגירה ואני מתכוונת להתחיל להשתמש בה. מה שבטוח זה ייצר הרגלי עבודה מעולים. מדהים שזה בדיוק הזמן שהמשימות שלי גדלו מספיק כדי שאזדקק לה. הכל מדוייק…
2. אני עובדת עם אפליקציה מדהימה באייפון שרכשתי לא מזמן ב-5$ (todo) שמסתנכרנת גם עם אאוטלוק ועם מגוון יומנים נוספים, ומסתבר שהיא מושלמת לעבודה עם הכובעים שלך!
אפשר ליצור קטגוריה צבעונית לכל כובע, ולסווג משימה חדשה ישר לכובע המתאים, ליצור פרוייקט עם תאריך יעד ובתוכו פעולות קטנות עם תאריך יעד,
בדיוק כמו שיש ב"מפת העשייה" שצירפת ל"מפת החשיבה" ועוד… אז אני הולכת ליצור לי סדר חדש במטלות. לא יודעת אם בדיוק לפי כל הכובעים, אבל בטוח שיהיה מעכשיו סדר! 🙂
3. קיבלתי כמה אינפוטים מאוד חשובים לגבי חשיבה נכונה כבעלת עסק. וגיליתי שרק לקרוא את המפה שלך מאפשר לי להיות עם יד על הדופק ולוודא שהכל בעסק עובד ומתקתק כמו שצריך. נראה לי שאתחיל לעשות "ישיבת צוות" עם כל הכובעים פעם בשבוע מעכשיו.

אז שוב תודה וסוף שבוע נהדר.
יוליה

יוליה

עידית שלינגבום – עידיתוש

הי טל.

היום הייתי בסדנה מופלאה על בידול.

מהסוג שלא רק מדברים ומדברים אלא עושים תכלס! יוצרים לכל אחת מאתנו בידול. היה מרגש לראות כל אחת, לאט לאט, מתחברת למקום החדש שלה.

באופן אישי הענקת לי מתנת יום הולדת נפלאה שאחרי תקופה כל כך ארוכה הרגשתי שחסר לי משהו כל כך מהותי. החיבור של כולנו, נשים נפלאות, יצר את הקסם שחיפשתי. יצאתי עם דמעות בעיניים שהחלק האחרון בפאזל שלי הושלם. תודה לך אישה יקרה. תודה על אחלה בוקר של כיף.

עידית ♥

עידית שלינגבום
עידיתוש - יוצרת חלומות קסומים

אסתי ויסמן

אסתי ויסמן ממליצה על סדנת בידול:

אסתי ויסמן
NLP - לשינוי רגשי התנהגותי

דבי שור אליאסי

הכרתי את טל מזור לראשונה במעגל כוח שהיא ארגנה עבור נשים מתחום הבנייה, אדריכלות ועיצוב. מטרת המפגש היתה יצירת שיתופי פעולה.

הגעתי לשם עם הרבה ספקות ובעיקר סקרנות, אמרתי לעצמי "אני למעשה הולכת לפגוש מתחרות נטו, איך אוכל לחשוב על שת"פ?".

המפגש היה מענה עם אוירה נחמדה ולמעשה טל פתחה בפני עולם חדש, מלא באפשרויות יצירתיות ובונות. עם חלק מהנשים שהכרתי באותו יום (אדריכליות כמוני) אני יצרתי שיתופי פעולה פוריים מתמשכים.

והכי חשוב הבנתי שלטל יש המון ידע וניסיון ושממנה אפשר ללמוד המון. ואכן כך היה. בשעת יעוץ ממוקדת היא עזרה לי לבנות תכנית לעסק שלי. היא נתנה לי המון רעיונות, עשתה לי סדר בכל הרעיונות שלי ונתנה לי כוון ברור.

דבי שור אליאסי לוגו

 

דבי שור אליאסי
בנייה ירוקה

שרית בכר

שרית בכר ממליצה על סדנת בידול:

שרית בכר
לב העוצמה - יצירת מציאות רצויה
מוזמנות לשתףTweet about this on Twitter
Twitter
Print this page
Print
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Share on Facebook
Facebook