ספריית הדרכה
מוזמנות להצטרף
  • Facebook
  • Google
  • Email

על שלושת המרכיבים השקופים בשיווק סדנה או מוצר חדש

transparent box isolated on a white background

מרכיבים שקופים, אלו מרכיבים שאנו נוטות לקחת כמובן מאליו, ולא עוצרות כדי לבחון אותם.
בפוסט הזה, אני פותחת את העטיפה השקופה ומסבירה אילו טעויות אפשר למנוע,
באמצעות ערנות לתהליכים הסמויים, שקורים אצל הלקןחות שלנו
ובינינו? קורים גם לנו, כאשר אנו בצד של הלקוחות…

גם  ל"וואו", צריך להתרגל…

בעולם של חידושים, חדשנות ויצירתיות אינסופית,
גם כשתבני סדנא, הרצאה, שהיא אחרת לגמרי, מיוחדת, שונה
אנשים באופן אוטומטי יערכו השוואה (גם אם בתת מודע) למוכר ולרגיל.
כאלו אנחנו בני האדם. מחפשים, תמיד את המוכר.
חשוב לקחת בחשבון, שככל שהמוצר יוצא דופן ומיוחד,
כך  יידרש יותר זמן להתרגל ולקבל את ההצעה שלך.

כך קרה לי, עם מסלול הכוכ"ב.
כל כך אהבתי את הקונספט החדש.
הוא היה על גבול הגאוני בעיניי, שהעטיפה השקופה מנעה ממני לראות בברור,
האם הלקוחות, כמוני, מבינות את היתרונות שבו
לקחו לי שבועיים תמימים להבין למה הלקוחות מתעניינות אך לא נרשמות.
הבנתי שהן עדיין לא עברו את שלב "בניית האמון" אל מול המוצר החדש.
כשהבנתי, עשיתי שינוי בדף הנחיתה, ויצרתי הסבר לשאלות שהופיעו…

ניסיון העבר של הלקוחות

בעולם של פקקים אינסופיים,
יותר ויותר אנשים מעדיפים למידה מרחוק.
ולכן בניתי את תכנית הלימודים, כך שיקל על נשים לפתח את העסק וללמוד בזמנן הפנו.

לא יכולתי להיות מודעת לכך שנשים  רבות  שנרשמו לסדנאות אינטרנטיות, לא מצאו "זמן פנוי" לצפות בהן.
למרות שמסלול הכוכ"ב הוא חדשני שונה, ופורץ דרך,
הלקוחות הביאו עימם את ניסיון העבר שלהן.
נדרשתי להסיר את העטיפה השקופה ולהראות בצורה יצירתית, שמסלול הכוכ"ב שונה באופן עקרוני מכל תוכניות הליווי הקיימת בארץ:
ההאזנה והצפייה בסרטונים מתקיימות לפני המפגש הפרונטלי כך שהלקוחהע מגיעה מוכנה וממוקדת לסדנא בה עושים את הקפיצה.

רואים רחוק רואים שקוף

בעולם שבו אנו "מפוצצות בידע, מידע, רעיונות והשראה".
חשוב לזכור שאנו הופכות להיות בחלקים מסויימים שקופות עבור הלקוחות שלנו.
הן רואות פרסומים, מיילים, אך הן לא מעמיקות. הרעיונות שאנו מעבירים להם, עלולים להיות שקופים ובלתי נראים.

גם אם הלקוחות ראו את ההצעה שאת משווקת, לא בהכרח הן קראו אותה.
לדוגמא, למרות שבכל פרסום הדגשנו שמסלול הכוכ"ב יוצא דופן ופורץ דרך בכך שזו היא התוכנית היחידה בארץ שלא נדרשים להתחייב אליה,
עדיין נשים רבות, גם כאלו שנרשמו למסלול לא הבחינו במידע זה.

את כל התובנות לגבי המרכיבים השקופים, יישמתי ויצקתי לתוך
דף ההזמנה לחודש הראשון,

לאור ההצלחה והמשובים המצויינים של הסדנא,
כשהחלטתי לפתוח, סדנא נוספת,
נותר לי רק לשכפלו ולהפיצו מחדש.

אז אם מעניין אותך, מבנה דף הנחיתה, הנה הוא כאן עבורך.

מוזמנות להשאיר כאן  למטה שאלות, תגובות ותובנות

תמשיכו להצליח!

אני כאן בשבילכן,

טל מזור- גברת תכל'ס

מוזמנות לשתףTweet about this on Twitter
Twitter
Print this page
Print
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Share on Facebook
Facebook