ברוב העסקים הקיץ הוא העונה היבשה. אולי כדאי פשוט לשנות את הגישה…
אחת הטעויות הנפוצות שעושות בעלות עסקים בתקופות שקטים ומאתגרות בעסק הוא לקבל את המצב כמו שהוא, לתרץ את חוסר ההיענות לשירות בתקופה זמנית שתעבור ובאופן כללי בקבלה מוחלטת שזהו המצב ואין מה לעשות בנידון.
כמובן שזו טעות גדולה ובעזרת ניצול נכון של התקופה הן יכולות לגלות הזדמנויות רבות ליצירת רווחים לעסק.
בסדנת "עונת המלפפונים" לומדות המשתתפות באופן מעשי איך לנצל את עונת המלפפונים בדרך הטובה ביותר:
הנושאים
- איך לנצל את הזמן ה"מת" כדי לפגוש לקוחות חדשים – ולשמר את אנרגיית העשייה שתוביל לרעיונות יצירתיים, שת"פ חדשים ושפע הזדמנויות.
- איך ליצור שיתופי פעולה איכותיים דווקא בבריכה או בחופשה – ולהבטיח שהמותג שלנו ימשיך להדהד, להשמע ולהשאר רלוונטי גם בתקופות של חוסר ביקוש.
- איך לזרוע את הזרעים לעונה המוצלחת הבאה, במקום לשבת, לחכות ללקוחות ולקטר – וליהנות מהרווחים בבוא העת כשיגיע הרגע.
והתוצאות המובטחות:
עבור כל המשתתפות בסדנה "עונת המלפפונים" הופכת לעונת ההזדמנויות, בה הן מוצאות ומייצרות לעצמן שת"פ פוריים, מוצרים חדשים ורעיונות שיקדמו אותן לצעד הבא ויגדילו את ריווחיות העסק.