בעלות עסקים רבות עמלות ימים רבים על פיתוח מוצרים ושירותים איכותיים בניסיון להביא את "הדבר הבא" ולייצר ערך וסיפוק עבורן ועבור הלקוחות שלהן, אך כאשר מגיע הרגע לתמחר את השירותים שלהן הן נתקלות בשאלות כמו: "כמה שווה המוצר שלי" או "כמה שווה השירות שלי".
השאלות מעסיקות בעלות עסקים בכל שלב ולא רק יזמיות בתחילת דרכן, ולכן בחרנו לבנות סדנה שתעשה סדר בשיטות התמחור השונות.
הנושאים
- מהי שיטת התמחור הנכונה עבור השירות/ מוצר שלי?
- מתי הכי נכון להעלות מחירים?
- כיצד להציג את המחיר ללקוח?
והתוצאות המובטחות:
המשתתפות בסדנה "מחשבות מסלול מחדש" מבחינת התמחור וההמחרה של המוצרים והשירותים הקיימים והעתידיים ובכך מגדילות את ריווחיות העסק שלהן באופן ישיר.