ניהול זמן בין עבודה ומשפחה או להצליח בקריירה ללא רגשי אשם

Depositphotos_7987620_sיותר ויותר נשים מגלות את עולם העצמאות ופורשות אליו מחיי עבודה אינטנסיביים ולא מתגמלים בניסיון לנהל לעצמן את לוח הזמנים וליהנות מכל העולמות. בית ועבודה.
הן חולמות על הגשמה לצד חיי משפחה פעילים ואפילו על זמן איכות עם עצמן.
בפועל מה שלרוב קורה זה שהן מוצאות עצמן קורסות תחת הנטל ותוהות לאן נעלם הזמן שלהן?

אחד האתגרים המורכבים העומדים בפני נשים בכלל ומנהלות עסקים עצמאיות בפרט הוא האיזון בין  זמן עבודה לזמן משפחה.
כמו בכל תחום, יצירת כללים ברורים גורמת לדברים להיות הרבה יותר פשוטים.

בסדנת "ניהול זמן בין עבודה למשפחה" לומדות המשתתפות להציב גבולות ברורים בין התחומים השונים בחייהן:

bullets_reg_red_194  הנושאים

  • איך "להגיד לא" למטלות שאינן משרתות אותנו – ובכך לפנות זמן רק למשימות שיעילות עבור הבית והעסק, כאלה שבוודאות ייצרו שינוי ולא יהוו גורם מעכב לצמיחתן.
  • איך להיפרד מהאשמה ולבחור בלמידה ובצמיחה – זה המתכון להתקדמות וודאית בעסק שבסופו של דבר גם מייצר תוצאות ברמה האישית והמקצועית.
  • איך בעזרת החלטה ומיקוד, ניתן להיות נוכחת לחלוטין גם בעסק וגם בבית – מה שמבטיח יעילות והספק מקצועי בעסק וזמן איכות אמיתי ללא רעשי רקע בבית.
  • ו... איך, באופן מעשי, להכניס ליומן את כל מה שחשוב! – לימוד ללא יישום הוא חסר ערך ולכן בחרנו לשים דגש על יישום הטיפים בפועל כדי שיהפכו לפעולות ולא יישארו בגדר ידע בלבד.

arrow7_124

bullets_reg_red_194  והתוצאות המובטחות:

בסיום הסדנה מצליחה כל אחת מן המשתתפות לבנות סדר יום המשלב את ניהול העסק עם ניהול הבית ומפנה זמן להצלחה ללא מטענים וללא רגשות אשם.

מוזמנות לשתףTweet about this on Twitter
Twitter
Print this page
Print
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Share on Facebook
Facebook