מי מטפל בלקוחות שלך כשאת חולה?
כבעלת עסק את לא יכולה להרשות לעצמך להיות חולה!
אבל עכשיו כשכולם מצוננים, מנוזלים ושפעות וחיידקים באוויר, זה זמן טוב לשאול-
מי ינהל את העסק אם חס וחלילה (טפו טפו ושום,בצל) כן תהיי חולה?
- האם יש לך תחליף?
- האם יש לך תוכנית מגרה?
אם את מתוכננת להעביר הרצאה, האם תבטלי אותה בשל מחלה שלך או של ילדייך?
האם תקבלי את לקוחותייך כשאת זולגת? תעבירי הרצאה עם גרון צרוד וכואב? או שתמשיכי לעבוד, ותתפללי שהלקוחות לא ישימו לב…
מה תעשי אם לקוח מחכה לעיצוב ממך, כי עד שזה לא יהיה מוכן לא יוכל להוציא את הפליירים ויפסיד את האירוע שבו התכוון לחלק?
במילים אחרות, זה הזמן למצוא "אמא מחליפה" לעסק שלך.
בדיוק כמו שיש בייביסיטר- למקרה צרה, גם לעסק שלך חייב להיות בייביסיטר.
מישהו שנותן מענה לתפקוד תקין, אומנם לא מענה כמו זה שאת היית נותנת…אך לפחות נותן מענה..
קיימים מגוון פתרונות. לגיטימי להגיד ללקוח אני חולה אך מעבירה למישהו מקצועי, או שתאלץ לחכות מספר ימים עד שאחלים.
הולכים לקולגות,יש כאלה שקוראים להם מתחרים,
כאלה שאתן מעריכות וסומכות עליהם…
ומציעות להם שיתוף פעולה.
אתן תעבירו להם לקוחות במקרה הצורך (וזה לא חייב להיות רק בתקופת מחלה, אלא גם בתקופות של עומס) והם יעבירו לכן.
אתם יצאתם בסדר מול הלקוח, נתתם לו מענה ופיתרון והקולגה תזכור ותזקוף לזכותכן בפעם הבאה שתוכל לעשות משהו למענכן.
רק בריאות!!!
מוזמנת לשתף אותנו אילו פתרונות את משתמשת כאשר את חולה.
והאם יש לך "תוכניות מגירה" ל"ימים לא-נדע-בהם את או מי מבני משפחתך יהיה חולה?!"