למה חשוב לייצר שיתופי פעולה דווקא עכשיו?
כי עכשיו, עם בוא האביב מסביב, דברים נפתחים.
מרגישות את זה?
יוצאים מהבית, רוצים לגדול, הקיץ כבר מתקרב ומביא איתו הזדמנויות אחרות לפיתוח העסק, ממה שהיו בחורף…
(אלא אם את מוכרת קרמבוים, או רק תנורי חימום…ואז מבחינתך- עדיף שהחורף ישאר)
והזדמנויות לשיתופי פעולה, נמצאות בכל מקום, ממש כמו הפרחים.
ועל מנת להיות מוכנה לשיתוף פעולה איכותי, כזה שיגדיל לך את ההכנסות ויקטין לך את ההוצאות
במיוחד לקראת האביב, חשוב, כדאי, מומלץ ורצוי לבדוק ולתקן בהתאם-
1. האם ברורים לי "גבולות הגזרה"- אילו לקוחות אני מקבלת, ואילו לא.
איזה עבודות, למרות שאני יודעת לעשות, אני לא לוקחת ומעדיפה לתת ללקוח שלי המלצה על שירות אצל קולגה.
2. האם אני הלקוחות והקולגות שלי יודעים לספר במשפט אחד בין 4 מילים מה אני עושה, ולמי כדאי להגיע אלי?
3. מהו "מפתח הזהב" שבאמצעותו אני עוזרת ללקוחות ולקולגות שלי, להעביר אלי עבודה?
ושאלת בונוס שאינה קשורה דווקא לשיתופי פעולה-
האם יש לי תוכנית ברורה איך אני הולכת למנף את "חודש פסח" לטובת העסק שלי?
אם יש לך תשובות ברורות לכל השאלות האלו.
את יכולה לחייך, ולדעת שאת בדרך הנכונה לגרום ללקוחות שלך להגיע אלייך.
לחפש אותך בתום ים -העסקים שמציעים שירות דומה לשלך.
זה אומר שאת ממוקדת.
זה אומר שיש לך בידול.
זה אומר ששיתופי הפעולה שלך מביאים לך לקוחות.
וזה אומר שאת החודש הקרוב שלמרות שהלקוחות פחות "פנויים להצעותייך", את הולכת לייצר את התשתית ל"אחרי החגים".
כמו תמיד אשמח לקרוא, כאן למטה, ממש בסיום הפוסט איפה זה פוגש אותך!
תגובות, שאלות, רעיונות..
שיהיה לך קל, שתהני מהדרך ושתעשי מזה הרבה כסף.
כי זה הזמן שלך להרוויח יותר!
שלך
טל מזור- גברת ת'כלס
מייסדת ומנהלת ארגון אמ"א שפ"ע