לעתים נדמה שכשם שנולדים להם בכל יום עסקים קטנים, כך גם נולדים להם ערוצי שיווק חדשים שכל אחד מהם תפקידו לייעל את איש השיווק ולשמש מעין סוכן מכירות ללא עמלה.
ההיצע הוא גדול ונדמה שכך גם הבלבול!
נטוורקינג או פליירים? פייסבוק או טוויטר? פרסומים בתקשורת או מפה לאוזן?
יש כל כך הרבה דרכים למשוך לקוחות לעסק…. אבל לא כל הערוצים מתאימים לכל אחת.
בסדנת "השיווקיה" נחשפות המשתתפות לכל ערוצי השיווק ולומדות, בעזרת מודל מובנה ובעל הצלחה מוכחת.
הנושאים:
- מה הם בכלל ערוצי השיווק הקיימים? – נעשה סדר בערוצי השיווק השונים ונלמד להכיר את הכח שטמון בכל אחד מהם.
- איך למצוא את ערוצי השיווק המתאימים לסוג העסק שלהן – ולא לבזבז זמן יקר על ניסיונות כושלים לזהות אותם.
- איך לזהות ערוצי שיווק מתאימים להן – ערוצים שבהם הן מרגישות בנח ויהיו עבורן ערוץ תקשורת אפקטיבי עם קהל היעד שלהן.
- איך לבנות אסטרטגיה שיווקית יצירתית – שתגרום לעסק שלהן לבלוט מעל המתחרים.
והתוצאות המובטחות:
בסיום הסדנה, כל משתתפת תדע לבחור את ערוצי השיווק המתאימים לעסק שלה, מתוך הכרות מעמיקה עם כוחם וייעודם של הערוצים השונים, וכך לבנות תכנית שיווקית מדויקת ומכוונת להצלחה.