"הבחירה בין אפשרויות מבוססת על ההבדל ביניהן" וכדי להדגיש את ההבדל יש למצוא את הבידול של העסק – את מה שהופך אותו לבלתי נשכח. בסדנת "בידולינה" מוצאות המשתתפות דרך מעשית ליצירת הבידול של העסק שלהן.
הן לומדות:
- איך להפסיק לפחד מהתמקדות ולהתחיל ליהנות מהדיוק – בעולם העסקים דיוק משמעו מומחיות. כשעסק בוחר להיות מדויק וממוקד הוא בעצם משדר מקצועיות. והתוצרים הם: מוצרים מדויקים, קהל יעד מדויק ושיווק מדויק.
- איך לצמצם, לכאורה, את קהל היעד ולהרחיב, למעשה, את כמות הפניות. – כאשר קהל היעד מפולח ומדויק הפניות הופכות להיות מדויקות, ספציפיות ואישיות יותר. מה שמבטיח הרבה יותר פניות רלונטית עם סיכויי מכירה גדולים יותר.
- איך למצוא את הטוויסט הקטן שישנה את התמונה בגדול – לפעמים צריך לשנות רק אלמנט אחד בתוך כל התמהיל הזה שנקרא עסק בשביל לייצר תוצאות גדולות. לעתים זאת תהיה רק העטיפה ולעיתים דיוק של מוצר. מה שבטוח שמניסיוננו למדנו ששינוי קטן אך נכון יכול לייצר שינוי גדול בעסק ולהפוך אותו מעסק אלמוני למרענן, מעניין ורלוונטי.
והתוצאות המובטחות:
לאחר הסדנה יודעת כל אחת מהמשתתפות מה מבדל אותה ואיך להשתמש בשוני כך שיזכרו אותה, יאתרו אותה ויגיעו רק אליה למרות השוק הרווי. מה שמשפיע ישירות על שיחות המכירה שלה ועל צורת השיווק כולה שהופכת לברורה ובטוחה יותר.