מכירה היא השורה התחתונה של כל הכישורים והמאמצים. לא מעט פעמים היא נקודת התורפה של נשות עסקים רבות, המבקשות לעסוק אך ורק במה שהן אוהבות, הסיבה האמיתית לפתיחת העסק שלהן, ולהשאיר את תורת המכירות למנוסים ומומחים מהן.
זה נובע לרוב מהאמונה כי מכירה היא בהכרח פעולה אגרסיבית ושנואה על הלקוחות, מה שיגרום אוטומטית לרתיעה ולריחוק.
העניין הוא שללא ידע במכירות, אי אפשר להגדיל באמת את אחוז סגירת העסקאות בעסק, לייצר יותר הכנסות ולקדם את העסק לשלבים מתקדמים יותר.
הרבה נשים אינן יודעות ומבינות כי ישנה דרך שונה לחלוטין לייצר מכירות.
דרך נינוחה, רגועה ומכובדת. כזו שמקשיבה ללקוח, מכבדת אותו ובסופו של דבר הופכת אותו ללקוח חוזר.
בסדנת "אומנות המכירה הנינוחה" נחשפות המשתתפות לדרך חדשה – להפסיק למכור ולהתחיל להגדיל את הרווחים.
הנושאים:
- איך להקשיב ללקוח ולזהות את צרכיו – ובכך להבטיח שהשירות שלנו מדויק עבורו, מה שמונע את תחושת המכירה ונותן תחושה של מענה לצורכי הלקוח.
- איך לאפשר ללקוח להיות הבוחר – כך הלקוח עצמו מבין את חשיבות המוצר שלנו עבורו ומבקש בעצמו לרכוש מאתנו.
- איך להוביל את הריקוד בטבעיות עד לסגירת העסקה – תהליך המכירה הופך לנעים ומכבד יותר עבור שני הצדדים ויוצר תחושת סיפוק לבעלת העסק וללקוח.
והתוצאות המובטחות:
99% מבין המשתתפות בסדנה מאמצות בחום את שיטת המכירה הטבעית – מפסיקות "למכור" ומגדילות את רווחיהן במהירות, תוך שהן מייצרות להן לקוחות מרוצים שמבינים שכאן לא מוכרים אלא מספקים ללקוחות את המוצר או השירות לו הם זקוקים מתוך הבנה והקשבה לצורכיהם המדויקים.