ספריית הדרכה
מוזמנות להצטרף
  • Facebook
  • Google
  • Email

מה ההבדל בין נטוורקינג למעגל כוח?


Girls play in the parkשתוף פעולה עסקי איכותי= 
פעילות עסקית ספציפית שמטרתה לייצר תועלות כלכליות לשני צדדים במקביל- הורדת עלויות ו/או הגדלת רווחים.

נטוורקינג (או בעברית: רישות עסקי)= ערוץ שיווקי, המותאם לעסקים עצמאיים, העושה שימוש במפגשים חברתיים של אנשי עסקים ובעלי עסקים מרקעים שונים, למטרת יצירת רשתות חברתיות, ולמעשה ליצירת חשיפה לעוד אנשים שיוכלו לספר ולשווק את העסק שלך, כל אחד למעגלים שלו.

בארץ קיימים מגוון גדול של קבוצות נטוורקינג.
לכל ארגון כללים וחוקים משלו בנוגע לפעילות במסגרת הקבוצות, אך כולם מסכימים כי מי שיודע לנצל נכון את כוחו של הנטוורקינג, זוכה לכלי שיווקי משמעותי, עוצמתי ורב ערך.

מעגל כוח= קבוצת עסקים, אשר נותנים שירותים ו/או מוצרים לקהל יעד דומה.
בניגוד לנטורקינג, ששם אני יכולה למצוא עסקים שיפנו אליי לקוחות, טיפין טיפין, אם בכלל…
במעגלי כוח- אני יושבת עם "תרנגולות שיכולות להטיל לי ביצי זהב, והיופי, שאני יכולה להטיל עבורן ביצי זהב!"
מעגלי הכוח הם הכלי באמצעותו אנחנו מוציאים את שיתוף הפעולה לפועל.

***קיימים 3 סוגים של מעגלי כוח:
1. ממוקדי קהל היעד ( מה מחפשים הלקוחות? בריאות/ הצלחה עסקית? התפתחות אישית/ בניית בית?)
2. ממוקדי מקצוע (מאמנות, גרפיקאיות אדריכליות וכו'..)
3.ממוקדי אזור גאוגרפי (הלקוחות שלהן נמצאות באותו אזור)

תרנגולת שמטילה ביצי זהב =הכוונה לעסקים, ש"חולקים" איתנו את אותו קהל היעד.
ולכן הם יכולים לייצר אחד לשני הפניות טובות, מדוייקות ובכמויות גדולות יותר מאשר בעלי מקצוע נחמדים, שאנו פוגשים בנטורקינג או בפייסבוק, למשל.
למשל, אני יכולה לאפשר לקולגה, שלא לומר מתחרה שלי לפרסם ללקוחותיי והיא במקביל תאפשר לי לפרסם ללקוחותיה.
הכוונה כמובן לפרסם הצעה ש"אי אפשר לסרב לה" הצעה ייחודית לכל אחד מהצדדים.
אני יכולה להמליץ על שירותיה, להפנות אליה לקוחות (תמורת עמלה או בלעדיה), לבצע איתה קידום מכירות משותף, להציע פעילות או הטבה ללקוחותיה והאפשרויות לא נגמרות!

מפתח שיווקי= אמצעי חינמי או זול מאוד, אשר מסייע לבעלות מקצוע אשר פוגשות את קהל היעד שלי, להמליץ ולהפנות אלי את הלקוחות שלהן. אמצעי שיהיה לי קל ופשוט לגרום לאחרות, להפנות אליי. כי מה שלא פשוט, פשוט לא קורה.

מעגל הזדמנויות= מפגש של נשים עצמאיות, שכולן פונות לאותו קהל יעד.
למעשה זהו מפגש עם מעגל הכוח שלך!
בהנחיית טל מזור, המשתתפות לומדות את העקרונות החשובים ליצירת שיתופי פעולה, כלים ליצירת שתופי פעולה עתידיים לצמצום עלויות העסק, והגדלת הרווחים.ויוצאות מהמפגש עם רעיונות מעשיים לשיתופי פעולה גם בין המשתתפות.

רוצה ללמוד עוד על שתופי פעולה?
הורידי עכשיו פרקים מהספר- כל התשובות ליצירת שתופי פעולה איכותיים בין נשים.

רוצה להיות שייכת למעגל כוח מהתחום שלך?
הצטרפי אלינו וקבלי עידכונים על מפגשי מעגל הכוח שלך.

יש לך עוד שאלות?
הצטרפי אלינו לקבוצת אמ"א שפ"ע – שתופי פעולה עסקיים בין נשים. נשמח לתת לך תשובה! 

מוזמנות לשתףTweet about this on Twitter
Twitter
Print this page
Print
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Share on Facebook
Facebook