פוסטים אחרונים

ואיפה אני למדתי לייצר שתופי פעולה?!

Potters teamאז הכל התחיל ב…ילדות.
נו, כמו כל דבר- כמעט.
גדלתי ילדה אמצעית, במשפחה עם 7 ילדים.
מהר מאוד, בתוך מציאות חיי הבנתי שאם לא נחלוק, ולא נשתף
כולנו נצא מופסדים.
כאשר נשארו 2 קרמוביים, אתם יודעים אמא שלי היתה קונה את החבילה של ה40..
היתה אפשרות לחלוק…או שאף אחד לא יקבל.
אז…מצאנו פתרונות. יצירתיים!

לקח לי עוד כמה עשורים לגלות, שהילדות שלי היא מראה לחיי בכלל.
ולחיי העסקיים בפרט.
כמי שמנהלת 3 עסקים, "גיליתי" יום אחד
שכל ההצלחה שלי, בכל אחד מהם מבוססת על שיתופי פעולה.

באמ"א שפ"ע- בתחילת הדרך, היה לי חזון!
לאפשר לאמהות להיות נוכחות בגידול הילדים.
יופי.
איך עושים את זה?
אז התחלתי לרתום (מילה חשובה ביצירת שתופי פעולה!) נשים שמחוברות לחזון שלי.
הצעתי להן את מה היה לי באמתחתי- ליווי עסקי.
ובתמורה ביקשתי שיתנו- כל אחת בדרך שנכונה לה.
היו כאלה שנתנו לי שירות תמורת שירות שלי.
היו כאלה שנתנו לי שירות תמורת תשלום עתידי.
היו נשים שהפכו להיות זכיניות, והנחו קבוצות ברחבי הארץ.
היו נשים שההתקשרות איתן היתה על בסיס עמלות.
כל אחת והדרך הנכונה לה. כמו שמצויין בספר, ובמעגלי הכוח שאני מנחה יש 7 רמות של שתופי פעולה.
וכך, בזכות שתופי פעולה (לא שותפות!) הוקם הארגון והפך להיות הארגון המוביל בישראל לפיתוח וליווי עסקי לנשים.

במזור פוראוור שם אני מציעה לווי עסקי לאנשי מקצוע אשר לקוחותיהם צורכים בריאות (מטפלים, דולות, מדריכות הכנה ללידה)
איגדתי מאות אנשי מקצוע וכחלק מהמורשת שלי, למרות שרבים מהם מציעים אותו שירות בדיוק
אני מלמדת כיצד לייצר שתופי פעולה ולהפוך את התחרות על הלקוחות למינוף של השירות.
לדוגמא- לקוחה שמזמינה אלופרסט (ספריי לחיטוי ואילחוש אחר לידה) מקבלת שובר עם הנחה על עיסוי .
לקוח שמתעניין בג'ל לבעיות מפרקים, מקבל הטבה אצל רפלקסולוגית.

ובמהלך פשוט?
במהלך פשוט בנינו עו"ד מייקל בן דוד ואני- שותפות.
שותפות מלאה הכוללת הכנסות, הוצאות, קניין רוחני.
זו הרמה הגבוהה ביותר של שיתופי פעולה.
אך חשוב לי להדגיש שיש עוד רמות אחרות שיכולות למנף את העסק…לפני שרצים לפתוח שותפות.

החזק שורד?!

אני מאמינה בכל ליבי שמי שמשתף פעולה- ינצח!
מניסיון חיי עד כה, אני יכולה לומר בוודאות ששיתופי פעולה הם הפתרון לקידום בחיים בכלל, ובעסקים בפרט.
דווקא עכשיו, כשהתחרות בכל התחומים "עולה על גדותיה"
והעסקים המצליחים שבאמת מצליחים הם (רק) אלו שהצליחו לייצר בידול משמעותי, לעומת המתחרים,
דווקא עכשיו יותר מתמיד כדאי להשקיע ביצירת שתופי פעולה.
איך אני יודעת?
כי יותר ויותר ארגונים פונים אלי לאחרונה, שאבוא להרצות ו/או להעביר סדנאות פנים ארגוניות על שתופי פעולה.
כי כשהמשק בהאטה ועסקים גדולים וקטנים מחפשים כיצד לצמצם הוצאות ולהגדיל הכנסות.
שתופי פעולה איכותיים, הם "ה"אמצעי  להגדלת רווחים בשנת 2014

ונשים? טוב אתן יודעות שאני מאמינה גדולה בנשים.
במנהיגות נשית.
בשליחות נשית.
ובשותפי פעולה איכותיים בין נשים.

שאלי את עצמך את 3 שאלות המפתח-

רוצה  לייצר שיתוף פעולה  שייצר לך תוצאות גדולות יותר ממה שיש לך היום?
הקדישי לכך זמן ושאלי את עצמך 3 שאלות:
1. מה אני יכולה להציע?
2.מה אני יכולה לקבל?
3.מה ירוויח הלקוח?

וכמו תמיד- תגובות על הפוסט, תובנות, רעיונות וגם שאלות כאן למטה, תמיד יתקבלו בברכה!

בהצלחה לך
שלך, טל מזור.
גברת תכל'ס.

תגובות

תגובות