איך היא עשתה את זה?!
כשהם פוגשים אותה הם אומרים: wow
כשהם רואים משהו שהיא כתבה הם מיד לוחצים על הלינק כדיי לקרוא עוד.
וככה גם כשהם רואים סרטון שלה.היא מדברת כאילו היא "הוציאה להם את המילים מהפה".
הם מרגישים שהיא מבינה לליבם.
והם רוצים עוד ועוד להתחבר ולהתקרב אליה, כי היא מבינה אותם. אין עוד אחת בעולם, כך הם מרגישים שמבינה אותם בדיוק כמוה.
איך היא עשתה את זה?!
התשובה הקצרה: היא פשוט יצרה לעצמה בידול שתהיה בלתי נשכחת!
והתשובה הארוכה יותר: היא פשוט כבר הבינה,שבעולם שבו יש הכל מהכל ויש עוד המון עסקים שנותנים פחות או יותר את אותם שירותים שהיא מציעה,ללקוחות שלה הרבה יותר קשה להבדיל מי יותר טוב היא או המתחרים שלה.
היא הבינה שהרבה יותר ברור וקל לזהות מי יותר שונה ומיוחד.
חשוב להגדיר:
תהליך משיכת לקוחות בשיווק קל, כולל התייחסות מלאה לשני מישורים:
המישור הראשון מצריך הבנת האסטרטגיה. כיצד לייצר wow. כיצד לגרום ללקוח הפוטנציאלי שלך לחפש אותך. ו…רק אותך!.
המישור השני מתייחס לאופן שבו תפעלי. איך תתחברי לקהל היעד שבחרת. באילו אסטרטגיות תשתמשי בכדי שתניעי את לקוחות היעד לבחור דווקא בך ולאורך זמן.
חשוב לדעת:
אין צורך להיות שונים בכל דבר,
גם אם תהיי כמעט כמו כולם, בהכל,
אבל תביאי משהו אחר, טוויסט קטן בעלילה ואת תרגישי הבדל גדול!
חשוב לזכור:
חובת ההוכחה -עלייך!
את חייבת לתת שירות טוב לפחות כמו המתחרים שלך. אך, בימיינו כשהשוק כל כך מוצף,
אין שום טעם להתמקד רק באיך להיות יותר טובה מהם. תתמקדי בלהיות מיוחדת.
חשוב להפנים:
מוצר טוב, ניהול טוב ,שרות טוב הם רק כרטיס כניסה לתחרות.
ללקוחות הפוטנציאלים שלך צריכה להיות סיבה מהותית להעדיף אותך על פני המתחרים.
"הבחירה בין אפשרויות מבוססת על ההבדל בינהם".
חשוב להבין:
יש מגוון רחב של דרכים ואמצעים על מנת להגיע לערך הייחודי שמתאים ונכון ביותר עבור העסק שלכם וברור שהוא לא תמיד נמצא מעבר לפינה, צריך לבנות אותו וליצור אותו
עם המון מחשבה יצירתיות העזה והתמדה.
לצערי, אני פוגשת בעלות עסקים רבות שלוקחות סדנאות ואנשי מקצוע בנושאים הטכניים, שבהם הן פחות מבינות
כמו איש מחשבים ותקשורת אך בנושאי שיווק, בידול ואסטרטגיה הם פחות מתייעצות.
ההפסד כולו שלהן, תרתי משמע. הן מפסידות גם כסף.
היא, בזכות הבידול הטוב שיצרה, עברה לצד השני של המשוואה.
היא נמצאת על השביל המהיר שבו השיווק הקשה הופך לשיווק קל.
עבורה, שיווק פ.ל.א (פה לאוזן) הפך מאיטי למהיר יותר.
כי כשהלקוחות מגיעים אליכם מהמלצות של לקוחות אחרים שהגיעו "רק" כי הייתם בלתי נשכחות-
המכירה הופכת קלה יותר ופחות צריך להתפשר על מחיר.
אז מי זו היא?
היא זו אותה אחת שמכון היופי שלה פונה לאמהות ולנשים עסוקות.
היא זו אותה מאפרת ומעצבת שיער לכלות מתולתלות.
היא זו אותה עורכת דין שמתמחה באמהות.
היא זו אותה מטפלת שמטפלת בגברים בלבד.
היא זו גם אני שמציעה 100% אחריות על השירותים שאני נותנת..
והיא יכולה להיות גם את!
אם גם את רוצה להיות זו שמחפשים אותה, מוזמנת לצפות בסרטון על 4 העקרונות למציאת בידול.
ו/או להצטרף אלינו לסדנא: בואי תמצאי את הבידול שלך ותהיי בלתי נשכחת.
אני כאן להצלחתך!
ומה איתך?
טל מזור, גברת תכל'ס